Використання мультимедійної дошки у навчанні математики
Презентація розробок уроків математики для 5-го класу.
У рамках відкритого лабораторного заняття, проведеного 17 травня 2018 року доцентом кафедри математики та методики її навчання Т.Г.Крамаренко, студенти групи МІ-15 (3-й курс, спеціальність "Математика", додаткова спеціальність "Інформатика") преставили кращі розробки уроків.
Кращі розробки уроків виконали студенти: Кирилова Аліна, Ляшевська Ірина, Синиця Олександра, Осауленко Світлана, Попова Олена, Зіньковський Андрій, Литвиненко Павло, Ткаченко Юлія, Васильєва Анастасія, Брижатенко Марина, Гудим Тетяна, Десятерик Вікторія, Совпенко Діана, Виноградова Вікторія, Пархоменко Юлія.
Студенти після перегляду розробок уроків також визначали кращі роботи. Такими стали:
І місце - Кирилова Аліна, ІІ місце - Ляшевська Ірина, Виноградова Вікторія, Десятерик Вікторія, ІІІ місце - Гудим Тетяна
Відвідали заняття завідувач кафедри математики та методики її навчання, професор В.В.Корольський, декан фізико-математичного факультету, доцент О.В. Віхрова, доцент кафедри економічної і соціальної географії та методики викладання О.В.Бондаренко.
Володимир Вікторович у ході обговорення заняття відзначив, що ті студенти, які виступали з презентаціями уроків, по суті, готові для проходження виробничої практики у школі.
Розроблені уроки у подальшому можна буде переглянути на курсі "Математика, 5 клас. Методична скарбничка" і використати студентам під час виробничої практики
Методика навчання математики. Змістовий модуль 7. ІКЗН у навчанні математики (16 годин)
Тема 7.1. Мережні технології у практиці роботи вчителя математики
Тема 7.2. Електронні засоби навчального призначення математики.
Тема 7.3. Методика використання систем динамічної математики
Тема 7.4. Методика використання мультимедійної дошки у навчанні математики.
Завдання
1. Розробка блогу «Блог майбутнього вчителя математики».
2. Створення наочностей з використанням сервісу LearningApps за певною темою.
3. Розробка уроку математики з використанням електронного засобу навчального призначення.
4. Створення наочностей з використанням системи динамічної математики GeoGebra.
5. Розробка уроку математики з використанням програмного забезпечення для мультимедійної дошки InterWrite.
Все частіше в навчальних закладах можна почути термін «Інтерактивна дошка» і навіть «Мультимедійна дошка», дедалі більше учнів та викладачів зі щирим захопленням оглядають це «чудо техніки».
В умовах відсутності понятійного апарату й визнаної термінології в галузі інформатизації освіти, термін «Інтерактивна дошка» хоча і є очевидно некоректним, але покликаний відобразити суб'єктивні відчуття користувача від інформації, яка «ожила» під пальцями, що торкаються поверхні дошки. При цьому інтерактивна дошка у більшості випадків при поверховому ознайомленні з нею сприймається як деякий самодостатній пристрій, який з якоїсь причини підключений до комп'ютера й інколи — до мультимедійного проектора.
Інтерактивна дошка являє собою периферійний пристрій комп’ютера і виконує роль додаткового комп’ютерного монітора. Інтерактивна дошка відрізняється від звичайного монітора поверхнею, яка чутлива до дотику та має великі розміри — для зручності в роботі з аудиторією.
Подібно до звичайного комп’ютерного монітора управління прикладними програмами комп’ютера здійснюється або курсором мишки, або з екранної клавіатури, що виведена на поверхню дошки. Роль курсору мишки на цьому вторинному моніторі з сенсорною поверхнею виконує будь-який твердий предмет, зокрема палець, фломастер або указка.Дошки відрізняються ціною, габаритами, вагою, матеріалами виготовлення та технологією, яка використовується для зчитування координат курсору мишки із сенсорної поверхні дошки.
Інтерактивна дошка створена для використання у комплекті з комп’ютером і мультимедійним проектором і складає програмно-технічний або програмно-технологічний навчальні комплекси.
Такі комплекси, головним чином, відрізняються один від одного не вагогабаратними й технічними характеристиками інтерактивних дошок, проекторів і комп’ютерів, а можливостями програмного забезпечення інтерактивної дошки, що входить до комплекту з ними.
Нині у світі існує 11 основних виробників інтерактивних дошок.
Перший і безперечний лідер серед них — компанія SMART Technologies Inc., яка спільно зі своїм акціонером та стратегічним партнером корпорацією Intel створила якісно інший програмний та технологічний продукт — SMART Board Interactive White Board, який став основним компонентом програмно-технологічних навчальних комплексів.
Перший і безперечний лідер серед них — компанія SMART Technologies Inc., яка спільно зі своїм акціонером та стратегічним партнером корпорацією Intel створила якісно інший програмний та технологічний продукт — SMART Board Interactive White Board, який став основним компонентом програмно-технологічних навчальних комплексів.
Подібні комплекси з 2000 року стали базовим інструментом ІКТ в системах освіти 150 країн світу, зокрема в США та країнах-учасницях Болонської угоди.
Немає коментарів:
Дописати коментар