03.10.2022

 Сьогодні у мене був дуже насичений день. Окрім уроків у інших класах було проведено залікові уроки з алгебри та інформатики, а також проведено опитування учнів за формальним та неформальним критерієм для виконання завдань з психології.



Урок алгебри у 10-В класі

Тема: Розв’язування нерівностей методом інтервалів. Самостійна робота.

Мета: 

  • навчальна: удосконалити вміння застосовувати знання з теми «Числові нерівності та їхні властивості» до розв'язування задач; організувати роботу по сприйняттю, осмисленню і первинному закріпленню навичок у розв’язуванні нерівностей методом інтервалів;
  • розвивальна: розвивати спостережливість та системність мислення, сформувати вміння передбачати, прогнозувати та аналізувати; розвивати у учнів навички творчого підходу до рішення завдань;
  • виховна: виховувати самостійність, старанність, наполегливість, дисциплінованість.

Тип уроку: комбінований.

Методичне та програмне забезпечення: Підручник Алгебра і початки аналізу 10 клас (профільний рівень) - А. Г. Мерзляк - Гімназія 2018 рік; ноутбук/комп’ютер; графічний планшет; презентація Microsoft Office PowerPoint 2007.

  Урок як завжди почався з перевірки домашнього завдання, відповіді якого було написано на електронній дошці. Впевнившись, що труднощів не було,  перейшла до актуалізації попередніх знань учнів. Після цього провела мотивацію навчальної діяльності учнів за допомогою словесного методу. Таким чином, учні були налаштовані на сприйняття нового матеріалу.
   Теоретичний матеріал, як завжди, викладала чітко, систематично, послідовно і лаконічно. Після цього перейшли до розв'язування  практичних задач. Для того, щоб учні краще запам'ятовували, виділяла основні моменти кольоровими маркерами. Також наголошувала на тому, що нерівності є на ЗНО, тому їх потрібно добре розібрати.
За 15 хвилин до кінця уроку було проведено самостійну роботу.
     За результатами роботи учнів можна впевнено сказати, що вони достатньо добре зрозуміли новий матеріал. Отже, урок пройшов досить плідно.


Урок інформатики у 10-В класі

Тема: Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси, інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства.

Мета: 

  • формування предметних компетентностей: 

засвоєння знань базових понять інформатики, складової частини інформаційної системи та їх призначення, розуміння понять інформації, повідомлень і даних; 

усвідомлення комунікаційної ролі ІТ та вплив на життя людей;

уявлення про ймовірнісний підхід до визначення поняття кількості інформації; 

  • формування ключових компетентностей:

спілкування державною мовою: уміння сприймати, розуміти інформацію державною мовою, висловлювати думки;

інформаційно-цифрова компетентність: уміння оцінювати обсяг інформації у різних аспектах та визначати основні властивості інформації;

ініціативність і підприємливість: уміння самостійно приймати рішення і нести за них відповідальність;

екологічна грамотність і здорове життя: знання правил техніки безпеки, розуміння принципів інформаційної безпеки, дотримання правил безпечної роботи в Інтернеті, вміння організувати свій робочий час.

  • виховувати інформаційну культуру учнів: уміння генерувати та самостійно виражати нові ідеї.

Тип уроку: комбінований урок

Урок пройшов досить успішно. На початку уроку учням було запропоновано виконати інтерактивну вправу для повторення назв об'єктів елементів бази даних. Учням було досить складно виконати цю вправу, що після уроку пояснила Наталья Олександрівна. Через різні можливості учнів вдома складно навчити темі Бази даних.

Після цього було оголошено тему заняття та мотивація навчальної діяльності. 

Продовжили далі працювати з теоретичним матеріалом. Я демонструвала презентацію та пояснювала новий матеріал. Учні уважно слідкували та по ходу відповідали на мої питання.

В кінці уроку було проведено самостійну роботу по новому матеріалу, націлена на перевірку уважності учнів на уроці.

Немає коментарів:

Дописати коментар