Модуль 3

 Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, які необхідно сформувати для подальшої роботи та задля зацікавлення учнів.

   Основними питаннями проекту є:

  • Ключове питання;
  • Тематичні питання;
  • Змістові впитання.

  Учні на уроках уже не будуть просто пригадувати та переказувати відомості, вони застосовуватимуть нові знання, щоб вирішувати цікаві проблеми з життя.
Необхідно створювати проекти таким чином, щоб вони вимагали від учнів використання знань, щоб переконати інших, що вони справді розуміють матеріал. Контрольні роботи та тести з варіантами відповідей не дають повноцінно побачити чи учні розуміють матеріал.

  Під час роботи з Модулем 3 ми почали працювати з Планом вивчення теми

  Мій проект з теми "Чотирикутники" у 8 класі має назву "Велике будівництво". Учні у ході роботи над проектом об'єднуються у такі групи:

  • Архітектори;
  • Економісти;
  • Інженери-будівники.
 Тематичні запитання потрібні для роботи груп учнів над проектом. Кожна з груп працює над дослідженням власного питання, а саме: Які геометричні фігури ви найчастіше помічаєте у будівництві? Який будинок має нижчу вартість та є більш практичним: з прямокутних елементів чи з квадратних? Що буде якщо в будівництві будинку всі конструкції матимуть форму трапеції?
   Такі питання пов'язують тему з шкільного курсу геометрії та практичне застосування її у житті. Таким чином учні краще опанують тему та сфокусуються на тематичних питаннях, а також сформованні групи професій можуть допомогти учням в майбутньому при власному виборі.



Немає коментарів:

Дописати коментар