Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, які необхідно сформувати для подальшої роботи та задля зацікавлення учнів.
Основними питаннями проекту є:- Ключове питання;
- Тематичні питання;
- Змістові впитання.
Учні на уроках уже не будуть просто пригадувати та переказувати відомості, вони застосовуватимуть нові знання, щоб вирішувати цікаві проблеми з життя.
Необхідно створювати проекти таким чином, щоб вони вимагали від учнів використання знань, щоб переконати інших, що вони справді розуміють матеріал. Контрольні роботи та тести з варіантами відповідей не дають повноцінно побачити чи учні розуміють матеріал.
Необхідно створювати проекти таким чином, щоб вони вимагали від учнів використання знань, щоб переконати інших, що вони справді розуміють матеріал. Контрольні роботи та тести з варіантами відповідей не дають повноцінно побачити чи учні розуміють матеріал.
Під час роботи з Модулем 3 ми почали працювати з Планом вивчення теми.
Мій проект з теми "Чотирикутники" у 8 класі має назву "Велике будівництво". Учні у ході роботи над проектом об'єднуються у такі групи:
- Архітектори;
- Економісти;
- Інженери-будівники.
Тематичні запитання потрібні для роботи груп учнів над проектом. Кожна з груп працює над дослідженням власного питання, а саме: Які геометричні фігури ви найчастіше помічаєте у будівництві? Який будинок має нижчу вартість та є більш практичним: з прямокутних елементів чи з квадратних? Що буде якщо в будівництві будинку всі конструкції матимуть форму трапеції?
Такі питання пов'язують тему з шкільного курсу геометрії та практичне застосування її у житті. Таким чином учні краще опанують тему та сфокусуються на тематичних питаннях, а також сформованні групи професій можуть допомогти учням в майбутньому при власному виборі.
Немає коментарів:
Дописати коментар