Аналіз уроків
Вчитель: Драмарецька Марія Генадіївна
Щоб наукова інформація для дітей не була занадто складною, вчитель намагається подати її у спрощеному варіанті, тобто поєднує науковість з доступністю. Для того, щоб дітям було цікаво та вони трохи відпочили, вчитель розповідає їм факти з історії математики, наводить приклади.
Активізація пізнавальної діяльності учнів не можлива без активізації їх уваги, тому увазі приділялось багато часу. На початку уроку вчитель організував мимовільну увагу учнів, підвищивши голос для угамування класу після перерви. Після оголошення теми уроку та постановки проблемної задачі, яку діти ще не знають як розв’язувати, в учнів, але не в усіх, переважала довільна увага.
На уроці була організована зміна видів діяльності учнів, тому це вимагало від учнів переключення та розподілу уваги. Потрібно було це тоді, коли учень біля дошки виконував завдання, а інші повинні стежити за правильністю виконання та записувати собі у зошит. Також учні переключалися з одного виду діяльності на інший, виконуючи завдання усні, письмові та разом усим класом.
На уроці об’єктом сприйняття учнів була мова і способи пояснення вчителя, а саме: записи на дошці, індивідуальні картки, таблиці та текст підручника. Вчитель пояснює усе чітко, лаконічно, не вживаючи складних для учнів слів. Текст підручника також мав пояснення, наводились приклади завдань за якими діти могли звірятися.
Мета уроку досягнута, про це свідчать правильні відповіді учнів на питання та майже безпомилково розв’язані приклади.
Предмет: біологія, 7-В клас
Вчитель: Крохіна Вікторія Валеріївна
Тема: Виділення, його значення для організму
Вчитель: Крохіна Вікторія Валеріївна
Тема: Виділення, його значення для організму
Урок розпочався з привітання вчителя та перевірки присутніх.
На початку уроку у формі фронтальної бесіди була перевірка домашнього завдання з теми «Транспорт речовин у тварин»(25 хв). Була оголошена тема і мета уроку. На етапі мотивації вчитель запитала, що таке «виділення», учні висунули висловили свої думки, а потім вже вчитель сказала науковим терміном і розпочала розповідати нову тему. Була робота з підручником (учні шукали відповіді на запитання вчителя). Головну інформацію учні записували в зошит.
Узагальнення проводилося у вигляді розгадування загадок про тварин і треба було назвати, яка в них видільна система. Мова вчителя була чітка та зрозуміла. Дисципліна в гласі була гарна.
В кінці уроку вчитель задала домашнє завдання (§34) та виставила оцінки за урок.
Немає коментарів:
Дописати коментар