Аналіз уроків
Вчитель: Зеленська Ніна Василівна
Тема: Різниця і сума кубів.
Тип уроку: урок застосування знань та формування вмінь та навичок
Мета:
- навчальна: забезпечити формування таких умінь та навичок, як застосування різниці і суми кубів для перетворень добутку виразів на многочлен стандартного вигляду, а також застосовування формули суми і різниці кубів двох виразів для розкладання многочленів на множники; показати та встановити можливості їх застосування в практичній діяльності; формувати досвід такого застосування; формувати алгоритм реалізації вмінь.
- розвивальна: розвивати системність мислення та пам’ять, сформувати вміння передбачати, прогнозувати та аналізувати;
- виховна: виховувати старанність, наполегливість, дисциплінованість.
Після повідомлення теми та мети уроку учні працювали під моїм контролем біля дошки, решта - самостійно в зошитах.
Після основного закріплення матеріалу я використала інтерактивну вправу LearningApps, однак не розрахувала те, що не всі учні змогли попрацювати біля інтерактивної дошки за браком часу та взагалі завдань. Я це врахую для наступних уроків, адже всім учням був цікавий такий вид діяльності.
Наприкінці уроку було задано та проаналізовано д/з, підведено підсумки уроку. Вважаю мету уроку досягнутою.
Предмет: Хімія, 7-В клас
Вчитель: Бондаренко Наталя Олегівна
Тема уроку: Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода - розчинник
Тема уроку: Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода - розчинник
Тип уроку: комбінований
Урок почався привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного хєарактеру) виявилися доцільними та дієвими.
У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Наталя Олегівна - дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається.
В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.
Немає коментарів:
Дописати коментар