9.02.2021

Аналіз уроків
Предмет: Географія, 7-В клас

Вчитель: Зайцева Інна Григорівна.

Тема уроку: "Антарктида"

Тип уроку: комбінований.

Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
Урок почався вчасно з привітання та перевірки учнів готовності до уроку.
Вчитель підготувалась до уроку, вона мала написаний конспект, різні види карт та ілюстрації рослинного та тваринного світу даного материка.

Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, атлас, контурна карта, зошит та ручка).

Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.

Порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
Учні уважно слідкували за поданням нового матеріалу та переключались на письмову роботу.

У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Вчитель співпрацює з учнями як одне ціле, уміє тримати увагу учнів, активізувати їх діяльність, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається.
 
І учні, і вчитель отримали задоволення від уроку.



Предмет: Хімія, 7-В клас


Вчитель: Бондаренко Наталя Олегівна.

Тема уроку: "Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода - розчинник"
Тип уроку: комбінований.

Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи виявилися доцільними та дієвими.

На уроці учні були зацікавлені роботою в групах з експерементом. Це цікавий вид діяльності, який досить добре привертає увагу учнів та зосереджує їх. Через це сприйняття матеріалу було більш зрозумілим.
На уроці і учні, і вчитель досягли поставленої мети. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

Немає коментарів:

Дописати коментар