12.03.2021

Останній день педагогічної практики... Якщо чесно, я засмучена, адже мені дуже сподобалось бути у ролі вчителя, готуватись до уроків, пояснювати учням матеріал, контактувати з вчителями на їх же рівні, допомагати проводити виховні, позакласні заходи класному керівнику. Я надихнулася і впевнилась, що обрала професію справді за відгуком серця та розуму. Сподіваюсь, що в майбутньому мої враження не згаснуть, а навпаки - загоряться ще більш яскраво та масштабно!

Сьогодні я займалась роботою зі звітною документацією, а також провела свій "крайній" урок у 7-В класі Криворізького центрально-міського ліцею.

Хоч цей щоденник не побачать вчителі ліцею, але я б хотіла висловити свою величезну вдячність Онацькій Ірині Віталіївні, Шапоріній Ользі Олександрівні та, особливо, Драмарецькій Марії Генадіївні за небайдужість, людяність та професійність!



Аналіз уроків
Предмет: інформатика, 7-В клас

Вчитель: Зеленська Ніна Василівна

Тема. Поняття електронної таблиці. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць. Введення даних і форматування таблиць.

Тип уроку: комбінований урок.

Мета:
  • навчальна: познайомити учнів з основними поняттями електронних таблиць, а саме ввести поняття «табличний процесор» і «електронна таблиця», сформувати поняття: комірка, рядок, стовпчик, адреса комірки, діапазон комірок, робочий аркуш, книга; розповісти про можливості використання електронних таблиць;
  • розвиваюча: сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів щодо наочного представлення інформації за допомогою комп’ютера; для формування наукового світогляду зазначити використання електронних таблиць для розв’язання задач по фізиці, хімії, математиці і т.д.;
  • виховна: виховувати інформайційно-освідчену людину, свідоме ставлення до формування інформаційної та комунікативної компетенції.
Урок проводиться в класі інформатики, який оснащений необхідним обладнанням. 
Урок почався своєчасно. Під час виконання робіт учні дотримуються правил техніки безпеки, які були повторені на початку уроку.

 Весь запланований матеріал подано учням.
Я з повагою ставилася до учнів, йшла на компроміс задля їх розвитку. На уроці вела себе тактовно, врівноважено; демократична у спілкуванні з учнями; жести і міміка відповідні.
Мова образна, різноманітна, чітко вимовляла звуки, слова, фрази. Швидкість мовлення середня, тому діти легко її сприймають.

Зворотній зв'язок був налагоджений. Учні охоче відповідали на запитання, не боялися задавати їх. Навчальний матеріал подається доступно і посильно. Оптимально вибрана кількість навчального матеріалу, він не перевантажений. Матеріал подано цікаво для учнів, я пояснила практичну значущість теоретичної бази.

Використані такі методи навчання, як розповідь, пояснення, навчальна дискусія. Тематичний матеріал відповідає віку і рівню розвитку учнів, в ньому викладено проблемність, актуальність даної теми. Під час уроку змінюються види діяльності: опитування, пояснення, показ трудових прийомів.

Учні на уроці активні, хоча є і виключення, задоволені працею, проявляють ініціативу в діяльності. Учні готові до праці, проявляють інтерес до поданого матеріалу. Рівень самостійного мислення в учнів високий, з творчим підходом до праці. Вони чітко формують відповідь, розв’язують поставлені трудові завдання. Вдосконалюють вміння аналізувати і оцінювати свою роботу і роботу одногрупників.

Діти відповідальні під час виконання трудових завдань, бережно ставляться до інструментів та матеріалів. Учні якісно виконують трудові прийоми, дотримуються їх особливостей. 

Усі поставленні завдання та мета уроку були досягнуті.



Предмет: Алгебра, 7-В клас

Вчитель: Драмарецька Марія Генадіївна

Тема: Контрольна робота з теми «Застосування формул скороченого множення»

Тип уроку: урок контролю знань.

Мета уроку: перевірка засвоєних знань з формул скороченого множення.

Організаційний момент відбувся, замінивши етапом підготовки до контрольної роботи. Чергові учні роздали зошити для контрольних робіт, вчитель роздала завдання для варіантів. Також на дошці вже були записані бали, які учні можуть отримати за кожне виконане завдання. Після цього учні приступили до роботи. Під час написання контрольної, в класі було тихо, а учні зосереджено працювали над завданнями.

Підсумком уроку стало оголошення виконання поставленої мети та завдань та оголошення планів на наступні уроки.

Немає коментарів:

Дописати коментар