Аналіз уроків
Вчитель: Філатова Оксана Данилівна
Тема: Сполучник
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Урок розпочався з привітання та перевірки присутніх. На етапі мотивації вчитель зачитала текст, таким чином підвела учнів до теми. Була оголошена тема уроку. На уроці учні працювали з підручником, слухали пояснення вчителя.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Урок розпочався з привітання та перевірки присутніх. На етапі мотивації вчитель зачитала текст, таким чином підвела учнів до теми. Була оголошена тема уроку. На уроці учні працювали з підручником, слухали пояснення вчителя.
Після роз’яснення теми учні отримали аркуши с завданнями, які виконяли протягом уроку. Було задане домашнє завдання.
Загалом для учнів урок видався дуже цікавив, на уроці була дисципліна. Мета уроку була досягнута.
Предмет: фізика, 7-В клас
Вчитель: Кіріченко Д.Б.
Тема: Сполучені посудини. Манометри
Тип уроку: засвоєння нових знань.
На початку уроку вчитель зосередила мимовільну увагу учнів, звернувшись по призвіщу та ім’ям до одного з однокласників.
Так як це був останній урок, в учнів спостерігалась незосереджена увага, низький рівень активності, вони були майже не налаштовані на урок. Але вчитель зумів організувати дисципліну у класі та перевірити відсутніх. Далі вчитель оголошує тему уроку і пропонує учням до перегляду відеоматеріал, під час якого учні повинні зробити висновки. Після чого, вчитель шляхом фронтального опитування перевіряє, наскільки уважно учні дивились відеоматеріал. Продивившись відеоматеріал вчитель одразу влаштувала фронтальне опитування, тим самим перевіривши хто уважно його дивився.
Далі вчитель перейшла до вивчення нової теми уроку, супроводжуваючи підготовленою презентацією. Супроводжуючи урок презентацією викликала в учнів довільну увагу, певний час учні слухали розповідь вчителя та переглядаючи прицоьму презентацію, яка робила урок цікавіше та нестомлюючі учнів.
Підсумком уроку стало оголошення домашнього завдання та виконання рефлексії вчителем для учнів, тим самим звернувши увагу, що найбільше було незрозуміле на уроці учням.
Підсумком уроку стало оголошення домашнього завдання та виконання рефлексії вчителем для учнів, тим самим звернувши увагу, що найбільше було незрозуміле на уроці учням.
Немає коментарів:
Дописати коментар