Сьогодні наш груповий керівник Бобилєв Д.Є. познайомив нас зі школою та адміністрацією. Директор Криворізького Центрально-міського ліцею Городашин Сергій Миколайович дуже доброзичливо зустрів нас та оговорив з нами правила школи, особливо дрес-код. Далі нас прикріпили до класів. Я і Газаков Довран будемо проходити практику у 7-В класі (класний керівник: Онацька Ірина Віталіївна, вчитель англійської мови).
На жаль, з класним керівником класу познайомитись не вийшло, оскільки Ірина Віталіївна зараз на лікарняному. Однак її заміняє Кіріченко Дар'я Борисівна, яка представила нас класу та дала деякі поради, що стосується плану виховної роботи класного керівника.
Інформатику у 7-В класі викладає Шапоріна Ольга Олександрівна. Вчителем з математики є Драмарецька Марія Генадіївна - випускниця нашого факультету. Нам пощастило одразу потрапити на урок алгебри, який розпочався з перевірки домашнього завдання. Дуже сподобалась методика викладання вчителя та атмосфера в класі загалом. Більша частина учнів старанно працювала в робочих зошитах та біля дошки. Особисто я одразу надихнулась на плідну роботу під час практики, адже хочеться слідувати прикладу викладання. І, на мій подив, це стосується не тільки уроків математики.
Загальне враження від школи позитивне. До нас поставились приязно, з розумінням та повагою, що не може не радувати.
Предмет: Алгебра, 7-В клас
Вчитель: Драмарецька Марія Генадіївна.
Тема уроку: «Квадрат двочлена».
Тип уроку: комбінований.
На початку уроку вчителем було оголошено мету уроку: навчальну, розвиваючу і виховну. Основними завданнями уроку було вивчення формул квадратів суми та різниці, пояснити основні поняття уроку, продовжити формувати вміння і удосконалювати навички використання формул скороченого множення .
Урок складався з таких основних структурних компонентів:
1) організаційний момент (2-3 хв.);
2) перевірка домашнього завдання (5-6 хв.);
3) вивчення нового матеріалу (25 хв.);
4) закріплення вивченого матеріалу (10 хв.);
5) оголошення домашнього завдання (1 хв.).
Перевірка знань учнів відбувалась у формі фронтальної бесіди та виконання індивідуальних завдань. Така форма перевірки дала можливість швидко повторити попередньо вивчений матеріал та націлити учнів на вивчення нової теми, а також перевірити індивідуальні знання кількох учнів. Під час перевірки домашнього завдання більшість учнів мали змогу отримати оцінку, що, безумовно, є позитивним моментом.
На уроці учні використовували робочі зошити – записували формули та розв’язували завдання. Вчитель на уроці використовував такі наочні засоби навчання: підручник та додатковий збірник завдань.
Після викладу нового матеріалу вчителем було проведено закріплення вивченого матеріалу у вигляд контрольних запитань. Учнями за допомогою вчителя було зроблено висновки по вивченій темі. Вчителем було чітко та конкретно визначено домашнє завдання, було зроблено пояснення щодо його успішного виконання. Урок завершився виставленням оцінок учням.
Вчителька добре володіла навчальним матеріалом, який доступно викладала учням. Мова вчителя була чітка і зрозуміла. Вчитель використовував переважно демократичний стиль спілкування з учнями. Було помітно вміння вчителя підтримувати дисципліну в класі, зауважень учням щодо дисципліни майже не було. Реалізація завдань уроку проходила у швидкому темпі, бо учні проявляли високу активність.
- Актуалізація опорних знань.
- Повідомлення теми, мети, мотивація навчальної діяльності.
- Сприймання і засвоєння нової навчальної інформації.
- Підсумок уроку.
- Оголошення і коментар домашнього завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар