10.02.2021

Аналіз уроків


Предмет: Основи здоров'я, 7-В клас

Вчитель: Казанцев Володимир Юрійович 

Тема: Відпрацювання навичок самоконтролю.

Тип уроку: комбінований урок

Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям «психологічна рівновага» та способами формування здорової самооцінки; сформувати в учнів поняття про самоконтроль і методи самоконтролю; з’ясувати ознаки психологічної рівноваги; відпрацювати навички самоконтролю.

Вчитель привітався. Одразу ж вчитель викликав учнів до дошки зі своїми роботами. Завдання було зробити малюнок себе розповісти про себе, як особистість, чому саме так виглядає його образ. Учні досить відверто розказували свої переваги і недоліки, без жодного сорому. Паралельно вчитель виставляв пропуски в журналі і вислуховував відповіді учнів, доповнював і корегував їх. Вчитель досить привітливо ставився до доповідей учнів, допомагав формулювати. Вчитель намагався не образити нікого. Робив зауваження, якщо хтось розмовляв. Під кінець уроку діти розбалакались. Потім вчитель сказав, щоб діти записали домашнє завдання.

Урок пройшов успішно, мета та завдання уроку досягнуті.



Предмет: Алгебра, 7-В клас


Вчитель: Драмарецька Марія Геннадіївна


Тема: Ріниця квадратів

Тип уроку: комбінований.

Мета уроку: закріпити вміння учнів застосовувати формулу різниці квадратів до розв’язування вправ.

На початку уроку вчитель привіталась і перевірила відсутніх у класі. Потім запитала як справи з домашніми вправами, чи були складні вправи.  Після того як учні записали число, класна робота та тему уроку вчитель питає хто виконав творче завдання, одразу ж викликає до дошки, щоб зробити разом з усіма. Колективною роботою учні досягнули поставлених результатів - розв'язання задачі. Після вчитель запитує у дітей альтернативні способи розв'язання.

Вчитель працює повністю з усім класом, намагається залучити усіх. Після пояснення учні по черзі розв'язують задачі, а вчитель коментує. Тим, хто працює наперед, вичтель задає додаткові завдання.

Час від часу вчитель влучно жартує, щоб розвіяти обстановку. Для розв'язання задач вчитель задає запитання з минулого матеріалу. 

Якщо у дитини, що працює біля дошки щось не виходить - вчитель запитує ідеї у класу. Найбільш мені сподобалось, що вчитель на основі помилкового завдання придумав творче завдання. 

На кінець уроку вчитель повідомляє домашнє завдання, коментуючи складні приклади.
Підсумком уроку стало оголошення виконання поставленої мети та завдань.

Урок завершився, процес роботи був продуктивним, тому мета уроку була досягнута.

Немає коментарів:

Дописати коментар