Аналіз уроків
Предмет: українська література, 7-В клас
Вчитель: Філатова Оксана Данилівна
Тема: Ліна Костенко
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Урок розпочався з привітання та перевірки присутніх. На етапі мотивації вчитель зачитала рядки вірша Л. Костенко, таким чином підвела учнів до теми. Була оголошена тема уроку.
В учнів було випереджаюче завдання підготувати повідомлення про Л.Костенко, 4 учнів виконали завдання. Потім вчитель розповідала новий матеріал, учні конспектували головну інформацію.
Наприкінці уроку вчитель оголосив оцінки за роботу. Було задане домашнє завдання. Загалом для учнів урок видався дуже цікавим, на уроці була дисципліна. Мета уроку була досягнута.
Предмет: алгебра, 7-В клас
Вчитель: Драмарецька Марія Геннадіївна
Тема: Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники.
Тип уроку: урок засвоєння знань, вмінь та навичок.
Мета уроку: ознайомити учнів із розкладанням многочлена на множники із застосуванням кількох способів розкладання; сформувати вміння учнів розкладати многочлени на множники, використовуючи різні способи розкладання.
Урок розпочався вчасно. Вчитель одразу розповіла учням план роботи, який буде на уроці, а саме: перевірка домашнього завдання, самостійна робота, робота біля дошки та пояснення домашніх вправ.
Одразу закінчивши проголошення завдання уроку, вчитель наголосила щоб діти дістали подвійні аркуші та все прибрали зі столу для написання самостійної роботи.
Потім учні по черзі розв’язували задачі біля дошки. Наприкінці уроку вчитель повідомляє домашнє завдання, коментуючи та пояснюючи на що необхідно звернути увагу.
Підсумком уроку стало оголошення виконання поставленої мети та завдань.
Мета уроку та завдання, поставлені на початку вчителем, були досягнуті.
Вчитель: Драмарецька Марія Геннадіївна
Тема: Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники.
Тип уроку: урок засвоєння знань, вмінь та навичок.
Мета уроку: ознайомити учнів із розкладанням многочлена на множники із застосуванням кількох способів розкладання; сформувати вміння учнів розкладати многочлени на множники, використовуючи різні способи розкладання.
Урок розпочався вчасно. Вчитель одразу розповіла учням план роботи, який буде на уроці, а саме: перевірка домашнього завдання, самостійна робота, робота біля дошки та пояснення домашніх вправ.
Одразу закінчивши проголошення завдання уроку, вчитель наголосила щоб діти дістали подвійні аркуші та все прибрали зі столу для написання самостійної роботи.
Потім учні по черзі розв’язували задачі біля дошки. Наприкінці уроку вчитель повідомляє домашнє завдання, коментуючи та пояснюючи на що необхідно звернути увагу.
Підсумком уроку стало оголошення виконання поставленої мети та завдань.
Мета уроку та завдання, поставлені на початку вчителем, були досягнуті.
Немає коментарів:
Дописати коментар