Аналіз уроків
Предмет: хімія, 7-В класВчитель: Бондаренко Наталя Олегівна
Тема: Поняття валентності. Правила обчислення валентності сполуки
Тип уроку: комбінований урок
Урок розпочався вчасно, одразу став зрозумілим стиль викладання вчителя(авторитарний), коли після неї учні заходять до класу одразу з відкритими щоденниками. На встановлення дисципліни вчителеві не знадобилось жодної хвилини, адже учні одразу поводили себе смирно. Була оголошена тема уроку і одразу продубльована на дошці. На організаційний момент вчитель витратив менше 5 хвилин. Перед початком уроку, вчитель проводить усне опитування матеріалу за минулий урок, учні досить вільно володіють матеріалом, вчитель слідкую за правильністю відповідей та коректністю деякий хімічних термінів. Після чого, вчитель постійно слідкує за увагою учнів, намагається їх зацікавити, пропонуючи нестандартні методи розв’язання типових задач Для здібних учнів, вчитель одразу записала номери задач, які будуть розглядатися в класі, щоб ті могли наперед вирішувати завдання.
Новий матеріал учні записують до зошита, але вся нова інформація постійно дублюється на дошці. Вчитель намагається постійно переключати увагу в учнів, запитання за минулі теми, робота в зошиті. Впродовж усього уроку спостерігалась активна бесіда з класом, яскраво виражений двосторонній зв'язок вчитель-учень.
Наприкінці вчитель оголошує домашнє завдання, так як ця тема поділена на два уроки, тому вчитель планує провести на наступний урок невеличку самостійну роботу, щоб перевірити наскільки на цьому уроці був уважний клас.
Мета та завдання уроку біли досягнуті.
Предмет: географія,7-В клас
Вчитель: Зайцева Інна Григорівна
Тема. Вода в атмосфері: випаровування, вологість повітря та її зміни
Тип уроку: засвоєння нових знань
Урок розпочався з організаційного моменту. На початку уроку була перевірка домашнього завдання у вигляді фронтального опитування. Був використаний метод «аукціон на 12 балів». Було проведено 2 досліди для наочного пояснення учням, що тиск існує, діти з цікавістю споглядали на досліди.
Тема: Поняття валентності. Правила обчислення валентності сполуки
Тип уроку: комбінований урок
Урок розпочався вчасно, одразу став зрозумілим стиль викладання вчителя(авторитарний), коли після неї учні заходять до класу одразу з відкритими щоденниками. На встановлення дисципліни вчителеві не знадобилось жодної хвилини, адже учні одразу поводили себе смирно. Була оголошена тема уроку і одразу продубльована на дошці. На організаційний момент вчитель витратив менше 5 хвилин. Перед початком уроку, вчитель проводить усне опитування матеріалу за минулий урок, учні досить вільно володіють матеріалом, вчитель слідкую за правильністю відповідей та коректністю деякий хімічних термінів. Після чого, вчитель постійно слідкує за увагою учнів, намагається їх зацікавити, пропонуючи нестандартні методи розв’язання типових задач Для здібних учнів, вчитель одразу записала номери задач, які будуть розглядатися в класі, щоб ті могли наперед вирішувати завдання.
Новий матеріал учні записують до зошита, але вся нова інформація постійно дублюється на дошці. Вчитель намагається постійно переключати увагу в учнів, запитання за минулі теми, робота в зошиті. Впродовж усього уроку спостерігалась активна бесіда з класом, яскраво виражений двосторонній зв'язок вчитель-учень.
Наприкінці вчитель оголошує домашнє завдання, так як ця тема поділена на два уроки, тому вчитель планує провести на наступний урок невеличку самостійну роботу, щоб перевірити наскільки на цьому уроці був уважний клас.
Мета та завдання уроку біли досягнуті.
Предмет: географія,7-В клас
Вчитель: Зайцева Інна Григорівна
Тема. Вода в атмосфері: випаровування, вологість повітря та її зміни
Тип уроку: засвоєння нових знань
Урок розпочався з організаційного моменту. На початку уроку була перевірка домашнього завдання у вигляді фронтального опитування. Був використаний метод «аукціон на 12 балів». Було проведено 2 досліди для наочного пояснення учням, що тиск існує, діти з цікавістю споглядали на досліди.
На наступному етапі уроку учні, з допомогою вчителя, по черзі, біля дошки виконували задачі на зміну тиску. Вчитель слідкувала за дисципліною в класі (робила зауваження, збирала щоденники).
В кінці уроку виставила оцінки, підбила підсумки уроку та задала домашнє завдання. Мета уроку була досягнута.
Немає коментарів:
Дописати коментар