Сьогодні працювала з 10-В класом на уроці алгебри, а також писала характеристику класу та виконувала соціометричне дослідження.
Тема: Рівняння з параметрами
Мета:
- навчальна: формувати уміння і навички учнів розв'язувати задачі з параметрами, аналізувати та порівнювати розв'язання; поглибити знання учнів про рівняння;
- розвивальна: розвивати спостережливість та системність мислення, сформувати вміння передбачати, прогнозувати та аналізувати;
- виховна: виховувати старанність, наполегливість, дисциплінованість.
Тип уроку: формування вмінь і навичок.
Методичне та програмне забезпечення: Підручник Алгебра і початки аналізу 10 клас (профільний рівень) - А. Г. Мерзляк - Гімназія 2018 рік; ноутбук/комп’ютер; графічний планшет; презентація Microsoft Office PowerPoint 2007.
По-перше, хочеться відмітити те, що я обрала інтерактивну модель навчання - це коли навчання здійснюється в умовах постійної, активної взаємодії всіх учнів (inter-взаємний, act-діяти). Логічним є те,що всі застосовані методи та прийоми були направлені саме на реалізацію цієї інтерактивної моделі.
При проведені уроку використовувала наступні методи навчання – бесіда, демонстрація, пояснювально-ілюстративний, практична робота, репродуктивний, дослідницький та частково пошуковий методи.
Весь урок був пронизаний інноваційними технологіями.
Урок був проведений на основі інформаційної технології (презентація) та інтерактивної технології «Навчання у дискусії» з елементами групового та фронтального навчання.
Були застосовані такі принципи:
Принцип систематичності й послідовності навчання - включає в себе постійну роботу над собою, опору на пройдене при вивченні нового матеріалу, розгляд нового матеріалу частинами, фіксування уваги учнів на вузлових питаннях, продумування системи уроків, здійснення внутріпредметних і міжпредметних зв'язків), а також системність у роботі учнів (систематичне відвідування школи, виконання домашніх завдань)
Принцип доступності навчання. Навчання успішне, ефективне за умови, що його зміст, форми і методи відповідають віковим особливостям учнів, їх розумовим можливостям. Реалізація цього принципу передбачає: врахування рівня розвитку учнів; індивідуальних, вікових особливостей; дотримання правил: від простого — до складного, від відомого — до невідомого.
Принцип свідомості й активності учнів у навчанні. Цей принцип є провідним, тому що визначає головне спрямування пізнавальної діяльності учнів і керування нею. Він випливає з мети і завдань національної школи, а також з особливостей процесу навчання, які передбачають осмислений і творчий підхід до опанування знань.
Принцип наочності в навчанні – це інформативні слайди, схеми, малюнки.
Принцип емоційності навчання. Виходить з того, що у процесі пізнавальної діяльності в учнів виникають певний емоційний стан, почуття, які можуть стимулювати успішне засвоєння знань.
Під час уроку, крім поданого нового матеріалу, робота учнів опиралась на вивчене раніше. Особливо я намагалась організувати сприйняття матеріалу так,щоб учні підійшли до розуміння самі, щоб присутність вчителя була непомітною,всі ці засоби спрямовані на досягнення поставленої триєдиної мети.
Важливою для уроку є і та його сторона, яка пов’язана з контролем діяльності учнів. Тому на уроці використовувались різні види контролю:це і усний контроль,самоконтроль,взаємоконтроль,спостереження за навчальною діяльністю учнів.
Підсумки уроку відбулись завдяки інтерактивному методу «Мікрофон» та оформлення хмари слів на вивчену тему задля її візуалізації.
Домашнє завдання було диференційованим і направлене на відпрацювання умінь та навичок учнів розв'язувати рівняння з параметрами.
Висновок: Сьогодні я намагалась створити адапційне, комфортне середовище для всіх учнів без винятку, максимально задіяти всіх.
Фрагмент робочої дошки |
Навчальний час на уроці був використаний ефективно, запланований обсяг уроку виконаний, заявленої мети і поставлених завдань проведений урок досяг. Діти засвоїли алгоритм роботи з даної теми і вміло застосували його на практиці. Інтенсивність уроку була оптимальною з урахуванням фізичних і психологічних можливостей дітей. Доброзичлива обстановка, позитивний настрій на уроці, підбір сучасних методів і прийомів допоміг кожній дитині просунутися в своєму індивідуальному розвитку та навчив їх застосовувати набуті знання.
Немає коментарів:
Дописати коментар