15.02.2021

 Аналіз уроків

Предмет: Алгебра, 7-В клас

Вчитель: Зеленська Ніна Василівна

Тема: Різниця і сума кубів.
 
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Мета:
  • навчальна: ознайомитись з новими формулами скороченого множення ‒ різницею і сумою кубів двох виразів; сформувати навички застосування різниці і суми кубів для перетворень добутку виразів на многочлен стандартного вигляду, а також застосовувати формули суми і різниці кубів двох виразів для розкладання многочленів на множники;
  • розвивальна: розвивати спостережливість та системність мислення, сформувати вміння передбачати, прогнозувати та аналізувати;
  • виховна: виховувати старанність, наполегливість, дисциплінованість.
Перед уроком я трохи хвилювалась, адже не знала, як мене будуть сприймати учні. Однах хвилювалася даревно - все пройшло досить добре!

Урок розпочався вчасно з організаційного моменту - привітання, перевірка готовності до уроку та перевірка домашнього завдання. Вперше записала зауваження в щоденник за невиконане домашнє завдання :) 

Далі оголосила тему уроку та мету. Розпочала пояснювати новий матеріал, опираючись на вже набуті учнями знання. В процесі пояснень проводила аналогію з попереднью темою. Далі продемонструвала та прокоментувала учням приклад для кращого засвоєння. 

Наступний етап - рбота ланцюжком біля дошки. Учні по черзі виконували завдання. Виникли складнощі з поясненням матеріалу учням, які мають знання з математики нижчі за середні.

Дисципліну на уроці підтримувала, зауважень майже не було.

Вважаю, що мету уроку було досягнуто. Загальне враження від уроку - позитивне.



Предмет: українська мова, 7-В клас

Вчитель: Філатова Оксана Данилівна

Тема. Розвиток мовлення. Діалог, який доповнює почутий або прочитаний текст, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з характеристикою людей або дискусійного характеру

Тип уроку: комбінований

Урок розпочався з привітання та перевірки присутніх. Вчитель налаштувала дітей на роботу. Було вступне слово вчителя та оголошена тема уроку. 

На уроці учні попрацювали з різними за стилями текстами і пробували самі перевтілитися у безпосередніх учасників ситуацій. Потім учні в парах складали діалоги за заданими темами. Учні рецензували та оцінювали діалоги один-одного. 

Учні на уроці були активними, на уроці була дисципліна. на при кінці уроку було підбиття підсумків, задане домашнє завдання та оголошено оцінки. Були присутні всі етапи уроку. Мета і завдання уроку виконані.

Немає коментарів:

Дописати коментар