Аналіз уроків
Предмет: Алгебра, 7-В класВчитель: Зеленська Ніна Василівна
Тема: Різниця і сума кубів.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Мета:
- навчальна: ознайомитись з новими формулами скороченого множення ‒ різницею і сумою кубів двох виразів; сформувати навички застосування різниці і суми кубів для перетворень добутку виразів на многочлен стандартного вигляду, а також застосовувати формули суми і різниці кубів двох виразів для розкладання многочленів на множники;
- розвивальна: розвивати спостережливість та системність мислення, сформувати вміння передбачати, прогнозувати та аналізувати;
- виховна: виховувати старанність, наполегливість, дисциплінованість.
Перед уроком я трохи хвилювалась, адже не знала, як мене будуть сприймати учні. Однах хвилювалася даревно - все пройшло досить добре!
Урок розпочався вчасно з організаційного моменту - привітання, перевірка готовності до уроку та перевірка домашнього завдання. Вперше записала зауваження в щоденник за невиконане домашнє завдання :)
Далі оголосила тему уроку та мету. Розпочала пояснювати новий матеріал, опираючись на вже набуті учнями знання. В процесі пояснень проводила аналогію з попереднью темою. Далі продемонструвала та прокоментувала учням приклад для кращого засвоєння.
Наступний етап - рбота ланцюжком біля дошки. Учні по черзі виконували завдання. Виникли складнощі з поясненням матеріалу учням, які мають знання з математики нижчі за середні.
Дисципліну на уроці підтримувала, зауважень майже не було.
Вважаю, що мету уроку було досягнуто. Загальне враження від уроку - позитивне.
Предмет: українська мова, 7-В клас
Вчитель: Філатова Оксана Данилівна
Тема. Розвиток мовлення. Діалог, який доповнює почутий або прочитаний текст, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з характеристикою людей або дискусійного характеру
Тип уроку: комбінований
Урок розпочався з привітання та перевірки присутніх. Вчитель налаштувала дітей на роботу. Було вступне слово вчителя та оголошена тема уроку.
Урок розпочався з привітання та перевірки присутніх. Вчитель налаштувала дітей на роботу. Було вступне слово вчителя та оголошена тема уроку.
На уроці учні попрацювали з різними за стилями текстами і пробували самі перевтілитися у безпосередніх учасників ситуацій. Потім учні в парах складали діалоги за заданими темами. Учні рецензували та оцінювали діалоги один-одного.
Учні на уроці були активними, на уроці була дисципліна. на при кінці уроку було підбиття підсумків, задане домашнє завдання та оголошено оцінки. Були присутні всі етапи уроку. Мета і завдання уроку виконані.
Немає коментарів:
Дописати коментар