8.02.2021

Понеділок – день важкий, та не для нас! Ми з моїми колегами з привеликим натхненням прийшли до школи, налаштовані на гарний день.



Аналіз уроків

Предмет: Алгебра, 7-В клас

Вчитель: Драмарецька Марія Генадіївна.

Тема уроку: «Квадрат двочлена».

Тип уроку: урок застосування знань, вмінь і навичок.

Структура уроку:
  1. Перевірка домашнього завдання, актуалізація попередніх знань та їх корекція.
  2. Повідомлення теми, мети, задач уроку та мотивація учбової діяльності.
  3. Узагальнення та систематизація знань, застосування їх у різних ситуаціях. наближених до життєвих.
  4. Підсумки уроку.
Вчитель вчасно почав урок та зосередив увагу учнів на собі, а також налаштував їх на роботу, відмітив присутніх. Перевірка домашнього завдання була організована у вигляді бесіди за теоретичним матеріалом попередньої теми, корекції знань учнів та викликом до дошки учнів, у яких виникли проблеми з домашнім завданням.

Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.

Учні уважно слідкували за поданням нового матеріалу та переключались на письмову роботу.

Вчитель чітко та впевнено вела себе на уроці, коригувала відповіді учнів та підтримувала їх словами: "Молодець!", "Чудово". Таким чином учні ще більш впевнено відчували себе та в них виникала більша жага до навчання.

Загалом урок було проведено на високому рівні.



Предмет: Зарубіжна література, 7-В клас

Вчитель: Бовкун Марія Валеріївна.

Тема уроку: ""Останній листок" - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Спецтфіка розкриття образу Бермана (непримутна зовнішність, невдаха, найкращий "шедевр" митця. Образи дівчат (Сью, Джоні), їхня динаміка. Особливості художньої мови новели, розповідач."

Тип уроку: комбінований.

Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. 

Вчитель протягом усього уроку тримала увагу учнів  - розбирали основні аспекти новелли, обговорювали персонажів. Діти з великою цікавістю слухали пояснення вчителя.

Урок був проведений на високому рівні. Дисципліна була присутня протягом усього уроку. Тому поставлена мета та завдання були досягнуті.

Немає коментарів:

Дописати коментар