11.03.2021

Аналіз уроків


Предмет:  англійська мова, 7-В клас

Вчитель: Онацька Ірина Віталіївна

Тема: Вчимося розмовляти англійською.

Тип уроку: вивчення нових знань

Відбувається організаційний момент. Вчитель привітався, відмітив відсутніх. Наступний етап – актуалізація опорних знань учнів методом фронтальної бесіди. Учні по черзі відповідають на поставлені запитання. Увага учнів стає довільною. При допущенні учнями помилок вчитель направляє учнів на правильну думку. 

На уроці були застосовані різні види роботи з учнями та більш всього учнів зацікавив відеоролик який приготував вчитель за даною темою уроку. Відбувається дві форми роботи – у дошки та самостійно. Вправи підібрані від легкого рівня до складного. Учні сконцентровані, та більшість з них вирішують завдання самостійно. Урок доходить завершення. У класі панувала добра психологічна атмосфера.

Вчитель задає домашнє завдання. Урок завершується. Мета уроку досягнута.



Предмет:  хімія, 7-В клас

Вчитель: Бондаренко Н.О.

Тема: Поняття валентності. Правила обчислення валентності сполуки.

Тип уроку: комбінований урок

Урок розпочався вчасно, одразу став зрозумілим стиль викладання вчителя(авторитарний), коли після неї учні заходять до класу одразу з відкритими щоденниками. На встановлення дисципліни вчителеві не знадобилось жодної хвилини, адже учні одразу поводили себе смирно. Була оголошена тема уроку і одразу продубльована на дошці. На організаційний момент вчитель витратив менше 5 хвилин. Перед початком уроку, вчитель проводить усне опитування матеріалу за минулий урок, учні досить вільно володіють матеріалом, вчитель слідкую за правильністю відповідей та коректністю деякий хімічних термінів. Після чого, вчитель постійно слідкує за увагою учнів, намагається їх зацікавити, пропонуючи нестандартні методи розв’язання типових задач Для здібних учнів, вчитель одразу записала номери задач, які будуть розглядатися в класі, щоб ті могли наперед вирішувати завдання.

Новий матеріал учні записують до зошита, але вся нова інформація постійно дублюється на дошці. Вчитель намагається постійно переключати увагу в учнів, запитання за минулі теми, робота в зошиті. Впродовж усього уроку спостерігалась активна бесіда з класом, яскраво виражений двосторонній зв'язок вчитель-учень.

Наприкінці вчитель оголошує домашнє завдання, так як ця тема поділена на два уроки, тому вчитель планує провести на наступний урок невеличку самостійну роботу, щоб перевірити наскільки на цьому уроці був уважний клас.

Підсумком уроку стало оголошення виконання поставленої мети та завдань.

На мою думку, вчитель виконав намічений план, при цьому намагався розвивати пам'ять учнів, художнє та абстрактне мислення.

Немає коментарів:

Дописати коментар