04.02.2021

 Сьогодні ми спотстерігали за учнями впродовж 5 уроків з метою ознайомлення з ними та з їх роботою на уроках

 З профільних уроків відвідали алгебру. 

Аналіз уроків

Предмет: Алгебра, 7-В клас

Вчитель: Драмарецька Марія Генадіївна.

Тема уроку: «Квадрат двочлена».

Тип уроку: комбінований.

Учителем були чітко дотримані впродовж уроку такі дидактичні принципи:

  • Принцип науковості;
  • Принцип виховання;
  • Принцип наочності;
  • Принцип свідомості, активності і самостійності;
  • Принцип міцності знань;
  • Принцип систематичності і послідовності;
  • Принцип доступності;
  • Принцип індивідуального підходу до учнів.

  Найголовнішою позитивною рисою є та, що протягом усього уроку учні були активними, вони із цікавістю сприймали новий навчальний матеріал, із задоволенням виконували поставлені вчителем завдання.


Предмет: Географія, 7-В клас.

Вчитель: Зайцева Інна Григорівна

Тема уроку: Антарктида.

Тип уроку: комбінований.

Урок почався вчасно з привітання та перевірки учнів готовності до уроку.
Вчитель підготувалась до уроку, вона мала написаний конспект, різні види карт та ілюстрації рослинного та тваринного світу даного материка.
Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
Структура уроку:
  • Організаційний етап.
  • Мотивація навчальної діяльності.
  • Вивчення нового матеріалу.
  • Осмислення вивченого матеріалу.
  • Оголошення домашнього завдання.
  • Підведення підсумків уроку.
Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
Учні уважно слідкували за поданням нового матеріалу та переключались на письмову роботу (записували головні поняття теми рід диктовку вчителя).
У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Інна Григорівна легко знаходить з учнями спільну мову та співпрацює з ними як одне ціле, уміє тримати увагу учнів, активізувати їх діяльність, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається.


  Також сьогодні я ознайомилася із календарно-тематичними планами вчителів-предметників. На їх основі я склала орієнтовний план роботи з математики та інформатики.

  Ознайомлення із індивідуальним планом виховної роботи класного керівника дало мені змогу вибрати орієнтовну тему проведення виховного заходу з учнями.



Немає коментарів:

Дописати коментар