Аналіз уроків
Предмет: Алгебра, 7-В клас
Вчитель: Драмарецька Марія Генадіївна
Вчитель: Драмарецька Марія Генадіївна
Студент-практикант: Зеленська Ніна Василівна
Тема уроку: Використання формул скороченого множення.
Тип уроку: урок застосування знань, вмінь і навичок.
Тема уроку: Використання формул скороченого множення.
Тип уроку: урок застосування знань, вмінь і навичок.
Перед уроком я завчасно підготувалася - налаштувала інтерактивну дошку для демонстрації презентації. Чергові класу підготували дошку.
Урок розпочався з організаційного моменту - привітання, перевірка готовності учнів до уроку та перевірка виконання домашнього завдання. У декількох учнів виникли питання щодо домашнього завдання, тому я ще раз пояснила учням правильність виконання, прокоментувавши його біля дошки.
Після цього опитала у дітей правила і формули скороченого множення. Не всі учні правильно диктували формули, за що отримали зауваження щодо готовності до уроку. Далі я викликала учнів до дошки для виконання вправ ланцюжком. Під час того як учні виконували вправи, я контролювала та корегувала їх відповіді, у разі виникнення питань пояснювала розв'язання.
Дисципліна уроку - задовільна, так як були учні, які її намагались порушити, через що отримували зауваження.
В кінці уроку задала та прокоментувала домашнє завдання.
Студент-практикант: Гейдарова Есміра Заурівна
Тема уроку: Різниця і сума кубів
Тип уроку: урок застосування знань, вмінь і навичок.
Тема уроку: Різниця і сума кубів
Тип уроку: урок застосування знань, вмінь і навичок.
Майбутній вчитель привіталась з учнями та перевірила їх готовність до уроку.
Після цього роздала результати самостійної роботи і після того, як студентка відповіла на питання учнів, зібрала роботи і почала повторення вивченого матеріалу. Вона опитала у дітей правила і формули різниці та суми кубів. Учні правильно диктували формули, але правила формулювати не могли. Практикантка допомогла їм сформулювати правила і почали виконувати ланцюжком вправи на дошці. Під час того як учні виконували вправи, майбутній вчитель допомагала і намагалася пояснити розв'язання.
В кінці уроку задала домашнє завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар