24.02.2021

Сьогодні у 7-В класі мною був проведений позакласний захід з математики під назвою "Мільйонер". Учні залишилася задоволеними, вони брали активну участь у вікторинах і конкурсах. Складнощі виникли з дисципліною, адже учні досить збуджено відреагували на проведення заходу. Однак мета заходу, не дивлячись на це, була досягнута.


















Аналіз уроків

Предмет: Алгебра, 7-В клас

Вчитель: Драмарецька Марія Генадіївна

Студент-практикант: Зеленська Ніна Василівна

Тема уроку: Використання формул скороченого множення.

Тип уроку: урок застосування знань, вмінь і навичок.

Мета уроку: закріпити вміння застосовувати формули скороченого множення для перетворень добутку виразів на многочлен стандартного вигляду, а також для розкладання многочленів на множники.

Перед уроком я завчасно підготувалася - налаштувала інтерактивну дошку для демонстрації презентації. Чергові класу підготували дошку.

Урок розпочався з організаційного моменту - привітання, перевірка готовності учнів до уроку та перевірка виконання домашнього завдання. У декількох учнів виникли питання щодо домашнього завдання, тому я ще раз пояснила учням правильність виконання, прокоментувавши його біля дошки.

Після цього  опитала у дітей правила і формули скороченого множення. Не всі учні правильно диктували формули, за що отримали зауваження щодо готовності до уроку. Далі я викликала учнів до дошки для виконання вправ ланцюжком. Під час того як учні виконували вправи, я контролювала та корегувала їх відповіді, у разі виникнення питань пояснювала розв'язання.

Дисципліна уроку - задовільна, так як були учні, які її намагались порушити, через що отримували зауваження.

В кінці уроку задала та прокоментувала домашнє завдання.

Загалом я залишилась задоволену уроком. Мета уроку та поставлені завдання були досягнуті.



Предмет: Алгебра, 7-Б клас

Вчитель: Драмарецька Марія Генадіївна

Студент-практикант: Гейдарова Есміра Заурівна

Тема уроку: Різниця і сума кубів

Тип уроку: урок застосування знань, вмінь і навичок.

Мета уроку: закріпити вміння застосовувати формули різниці і суми кубів для перетворень добутку виразів на многочлен стандартного вигляду, а також для розкладання многочленів на множники.

Майбутній вчитель привіталась з учнями та перевірила їх готовність до уроку.

Після цього роздала результати самостійної роботи і після того, як студентка відповіла на питання учнів, зібрала роботи і почала повторення вивченого матеріалу. Вона опитала у дітей правила і формули різниці та суми кубів. Учні правильно диктували формули, але правила формулювати не могли. Практикантка допомогла їм сформулювати правила і почали виконувати ланцюжком вправи на дошці. Під час того як учні виконували вправи, майбутній вчитель допомагала і намагалася пояснити розв'язання.

В кінці уроку задала домашнє завдання.

Мета уроку та поставлені завдання практиканткою були досягнуті.



Немає коментарів:

Дописати коментар