Аналіз уроків
Предмет: Всесвітня історія, 7-В клас
Вчитель: Безверхий Олександр Петрович
Тема: Країни басейну Середземномор’я
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Урок розпочався з привітання та перевірки домашнього завдання ( §13 Німеччина). Спочатку вчитель перевірив в кожного учня в зошиті план до параграфа. Потім учні за бажанням почали розповідати домашнє завдання (по одному пункту параграфа), вчитель задавав додаткові запитання, учні класу доповнювали відповідь.
Після перевірки домашнього завдання вчитель виставив оцінки та повідомив тему уроку: Країни басейну Середземномор’я. Учні записали план вивчення теми. Вчитель використовував словесні методи, розповідаючи нову тему, задиктовував головну інформацію.
В кінці уроку було задане домашнє завдання: §14 ст.155-163, в контурній карті на с.6 виконати завдання до Німеччини, Англії та Франції.
Предмет: українська література, 7-В клас
Вчитель: Філатова Оксана Данилівна
Тема уроку: Богдан Лепкий
Предмет: українська література, 7-В клас
Вчитель: Філатова Оксана Данилівна
Тема уроку: Богдан Лепкий
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу
Організаційний момент тривав 5 хв. (вчитель привіталася, налаштувала дітей на роботу та перевірила присутніх в класі).
Вчитель викликала 2 учнів до дошки, щоб намалювали журавлика, як емблему уроку, а всі учні класу намалювали в своїх робочих зошитах.
Чому саме журавель, учні дізнаються далі з розповіді вчителя. Вчитель використовувала словесні методи, а саме розповідь з елементами бесіди. Головну інформацію записували в зошити. Вчитель поставила учням пісню, слова якої написав Б. Лепкий, «Чуєш брате мій»( «Журавлі»). На уроці була робота з підручником, діти повинні були прочитати біографію Б. Лепкого, та скласти до нього питання.
Так як один учень займався своїми справами, вчитель викликала його до дошки і використала інтерактивний прийом інтерактивний прийом «прес-конференція» : учень був Б. Лепким, а весь клас журналісти різних видань, Учні задавали цікаві питання по біографії письменника, а «Б. Лепкий» доволі повно відповідав на ці запитання.
В кінці уроку зробили висновки. Вчитель задала домашнє завдання. Виставила оцінки. Вчитель досягла мети уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар