26.09.2022

 Сьогодні мною був проведений урок інформатики у 10-В класі.

Тема: Створення запитів на вибірку даних

Мета:

  • навчальна: навчити учнів створювати запити на вибірку даних;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: комбінований урок
Обладнання та наочність: презентація уроку, інтерактивна вправа, електронні матеріали до підручника інформатика 10-11 клас, Морзе Н.В. та ін..

Реалізація плану уроку «добре». Весь запланований матеріал подано учням.
Я з повагою ставилася до учнів, йшла на компроміс задля їх розвитку. На уроці вела себе тактовно, врівноважено; демократична у спілкуванні з учнями; жести і міміка відповідні. 
Мова образна, різноманітна, чітко вимовляла звуки, слова, фрази. Швидкість мовлення середня, тому діти легко її сприймають. 
Зворотній зв'язок був налагоджений. Учні охоче відповідали на запитання, не боялися задавати їх.
Наявний зміст теоретичного матеріалу відповідає темі уроку, записані основні положення, є малюнки з поясненням.
 Урок почався своєчасно. Мета уроку відповідає структурі і є досягнутою, формулюється чітко, конкретно і лаконічно. На це вказує активність учнів під час опитування в кінці уроку.
Всі факти, які повідомлялись учням – достовірні і науково обґрунтовані, подано багато додаткової цікавої та корисної інформації. Я користувалася проблемним методом навчання.
Навчальний  матеріал структурно організований, урок почався актуалізацією опорних знань.
Наявні  знання глибокі та усвідомлені, що дозволяє вільно орієнтуватись в матеріалі і не розгубитись від несподіваних запитань.
Навчальний  матеріал подається доступно і посильно. Оптимально вибрана кількість навчального матеріалу, він не перевантажений.
Матеріал  подано цікаво для учнів, я пояснила практичну значущість теоретичної бази.
Головна дидактична мета уроку досягнута «добре».
Режим роботи нормальний. Раціонально та ефективно використовувався робочий час. Використані такі методи навчання, як розповідь, пояснення, навчальна дискусія.
Тематичний матеріал відповідає віку і рівню розвитку учнів, в ньому викладено проблемність, актуальність даної теми.
Уміння раціонально планувати, контролювати, коригувати індивідуальну та колективну діяльність, готувати матеріальну базу «добре». Під час уроку змінюються види діяльності: опитування, пояснення,  показ трудових прийомів.
Володіння методами наукової організації праці «відмінно».
Учні на уроці активні, хоча є виключення, задоволені працею, проявляють ініціативу в діяльності. Учні готові до праці, проявляють інтерес до поданого матеріалу.
Рівень самостійного мислення в учнів високий, з творчим підходом до праці. Однак розділ "Бази даних" учням дистанційно дається складно. 
Темп навчальної діяльності середній. Культура праці учнів на достатньому рівні.

Окрім того було проведено урок алгебри у 10-В класі з теми Оборотні функції. Взаємно обернені функції. Графік оберненої функції. 





Немає коментарів:

Дописати коментар