Аналіз уроків
Предмет: біологія, 7-В клас
Вчитель: Крохіна Вікторія Валеріївна
Тема: Нервова система та її значення.
Тип уроку: комбінований.
Організаційний момент почався з перевірки присутніх. Після цього вчитель роздала зошити з виконаними домашніми завданнями і оголосила оцінки за дистанційну роботу, прокоментувавши помилки і проблеми. Потім вчитель оголосила план роботи на сьогодні.
Етап актуалізації опорних знань розпочався у формі фронтального опитування. Учні активно відповідали на питання вчителя. Вчитель придумав творче завдання. На дошці вона написала слово "подразливість", і потрібно на кожну букву слова придумати біологічне поняття і дати його означеннями. Вчитель допомагає учням відповідати на питання, корегує відповіді. Після цього учень виходить до дошки з повідомленням і презентацію минулої теми. Учні уважно слухали свою товаришку.
Етап сприймання нових знань вчитель диктує короткі важливі факти у зошит, паралельно опитуючи дітей. По закінченню уроку вчитель задає домашнє завдання, коментуючи його.
Вчитель досягнув постевленої мети уроку.
Предмет: фізика, 7-В клас
Вчитель: Кіріченко Дар'я Борисівна
Тема: Сила тертя
Тип уроку: практична робота
Урок розпочався з привітання та перевірки присутніх. Була перевірка домашнього завдання у вигляді фронтальної бесіди.
На уроці була проведена практична робота «Сила тертя». Була робота з друкованими зошитами. Учні разом з вчителем розбирали завдання. Узагальнення знань було у формі фронтальної бесіди.
Наприкінці уроку було задане домашнє завдання. В класі була дисципліна на високому рівні. Вчитель досягнула мети уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар