17.02.2021

Аналіз уроків

Предмет: біологія, 7-В клас

Вчитель: Крохіна Вікторія Валеріївна

Тема: Нервова система та її значення.

Тип уроку: комбінований.

Організаційний момент почався з перевірки присутніх. Після цього вчитель роздала зошити з виконаними домашніми завданнями і оголосила оцінки за дистанційну роботу, прокоментувавши помилки і проблеми. Потім вчитель оголосила план роботи на сьогодні.

Етап актуалізації опорних знань розпочався у формі фронтального опитування. Учні активно відповідали на питання вчителя. Вчитель придумав творче завдання. На дошці вона написала слово "подразливість", і потрібно на кожну букву слова придумати біологічне поняття і дати його означеннями. Вчитель допомагає учням відповідати на питання, корегує відповіді. Після цього учень виходить до дошки з повідомленням і презентацію минулої теми. Учні уважно слухали свою товаришку.

Етап сприймання нових знань вчитель диктує короткі важливі факти у зошит, паралельно опитуючи дітей. По закінченню уроку вчитель задає домашнє завдання, коментуючи його.

Вчитель досягнув постевленої мети уроку.




Предмет: фізика, 7-В клас

Вчитель: Кіріченко Дар'я Борисівна

Тема: Сила тертя

Тип уроку: практична робота

Урок розпочався з привітання та перевірки присутніх. Була перевірка домашнього завдання у вигляді фронтальної бесіди. 

На уроці була проведена практична робота «Сила тертя». Була робота з друкованими зошитами. Учні разом з вчителем розбирали завдання. Узагальнення знань було у формі фронтальної бесіди. 

Наприкінці уроку було задане домашнє завдання. В класі була дисципліна на високому рівні. Вчитель досягнула мети уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар