У процесі роботи над модулем ми створювали адаптовану до проекту форму оцінювання учнівського прикладу у папці "Оцінювання".
Модуль 8
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: оцінювання має відбуватись постійно протягом проекту, форми оцінювання мають критерії, що тісно пов'язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні сформованості знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, необхідно використовувати підсумкове оцінювання.
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Мені подобаються ваші лаконічні записи із власними враженнями від роботи над проектом.
ВідповістиВидалити