05.10.2022

 Сьогодні хочу поділитися результатами психологічного дослідження 10-В класу.

У школі 10-В клас є одним із найактивніших. Звичайно бере участь в активному житті школи, міських конкурсах та олімпіадах. В цьому році 6  учнів перевелись з інших шкіл, вони досить швидко приєдналися у колектив.  На мою думку значна заслуга цього завдяки класному керівнику – Гострик Вікторії Василівні. До класного керівника, 10-В клас ставиться з повагою, виконують її  прохання та прислуховуються до порад. Вікторія Василівна тримає свій клас в тонусі, контролює їх дистанційну роботу. Вона знає їх всі звички і не дає їм чинити шкоду. Рівень  вихованості учнів даного класу заслуговує задовільної оцінки. У спілкуванні з  вчителями учні проявляють вихованість і тактовність. Навіть коли вони не  згодні з вчителем в них діє система: «промовчи, розумнішим будеш».  Пізнавальні можливості учнів класу є на достатньому рівні, учні вміють логічно  мислити, у них розвинена уява, однак не завжди уважні. В класі є 2 відмінника,  ще троє може навчатися на «відмінно», решта учнів навчаються на достатньому рівні. 

Формальна структура класу наступна за результатами опитування 21 дитини: наявні лідери – Карпенко Євген, Кияшко Анастасія та Мельнічук Вікторія, до групи «наближених» належать двоє учнів, до групи «ізольованих» належать  13 учнів; 3 учнів класу складають групу «знехтуваних». Визначена  за допомогою соціометричного дослідження формальна структура класу майже повністю відповідає реальним навчальним можливостям дітей. 


 Неформальна структура класу відрізняється від формальної. Так, чітко  виражених «зірок» не виявлено. Багато дітей за цим критерієм мають індекс соціометричного статусу  вищий, ніж за формальним. До групи  «ізольованих» потрапляють не потрапив жоден учень, що свідчить про дружні відносини у колективі.

Загальна оцінка рівня розвитку класу: достатня - рівень навчальних досягнень варто пропрацювати, а от психологічний рівень розвитку на високому рівні.
Характер загального емоційного клімату в колективі життєрадісний, учні легко йдуть на контакт з вчителями та один з одним. Можливо, поки це тільки завдяки дистанційному навчанню, але хочеться вірити, що і по виходу до школи на очне навчання ситуація буде стабільною.
      Перелік провідних позитивних рис і основних недоліків організації життя класу та стосунків його членів: позитивні риси - доброзичлива атмосфера, позитив та дружелюбність, основним недоліком вважаю дистанційне навчання, так як важко дійсно оцінити всі аспекти, однак це не є проблемою саме класу. 
     Пропозиції щодо подальшого формування колективу учнів: хотілося б, аби учні розуміли, що незважаючи на онлайн-навчання вони є одним цілим - класом. Це можна здійснити додатковими онлайн та офлайн зустрічами у неформальній обстановці. Таким чином учні не будуть втрачати зв'язки з однокласниками та будуть у більшій мірі підтримувати дружні відносини.




Немає коментарів:

Дописати коментар