5.03.2021

Аналіз уроків


Предмет: біологія, 7-В клас

Вчитель: Кіріченко Дар'я Борисівна

Тема: Атмосферний тиск.

Тип уроку: комбінований урок

На початку уроку вчитель зосередила мимовільну увагу учнів, звернувшись по призвіщу та ім’ям до одного з однокласників.

Після цього, вчитель повідомила тему та мету уроку. Вона оголосила план роботи і наголосила на те, що саме цю тему розглядали ще в початковій школі. Тому вчитель поставила план на урок швидко згадати усі їм відомі факти, зробивши це в вигляді фронтального опитування, вислухавши відповідь учнів, записавши її до зошита всім класом. Як завжди, відповідали ті учні, які краще орієнтуються в матеріалі. Настільки вчитель зацікавил роботою учнів, що навіть не помітили як урок майже дійшов до кінця.

Наприкінці уроку вчитель пропонує учням записати домашнє завдання, вона наголошує, що на наступний урок буде фізичний диктант. Далі наголошує увагу на те, що домашнє завдання буде складатись з двох частин: перша, провести експерементальне завдання; друге, підготувати повідомлення про «Цікаві факти про атмосферний тиск».

Підсумком уроку стало оголошення виконання поставленої мети та завдань.

На мою думку, вчитель виконав намічений план, при цьому намагався розвивати пам'ять учнів, логічне та абстрактне мислення.


Предмет: Основи здоров'я, 7-В клас

Вчитель: Казанцев Володимир Юрійович 

Тема: СНІД та ВІЛ

Тип уроку: комбінований урок

Вчитель привітався. Одразу ж вчитель викликав учнів до дошки зі своїми роботами. Завданням було підготувати коротке повідомлення щодо ВІЛ та СНІД. Паралельно вчитель виставляв пропуски в журналі і вислуховував відповіді учнів, доповнював і корегував їх. Вчитель досить привітливо ставився до доповідей учнів, допомагав формулювати. Вчитель намагався не образити нікого. Робив зауваження, якщо хтось розмовляв. Під кінець уроку діти розбалакались. Потім вчитель сказав, щоб діти записали домашнє завдання.

Урок пройшов успішно, мета та завдання уроку досягнуті.

Немає коментарів:

Дописати коментар