З цього тижня однією з основних задач вчителів є заповнення електронних жарналів на платформі Нові знання. Скажу чесно, опанувати одразу без нюансів журнали в мене не вийшло, але на помилках вчаться!
Окрім того я встигла відвідати урок алгебри у 10-А класі (вчитель Ратушна Олена Сергіївна)
З алгебри на тему: "Парні та непарні функції".
Мета уроку: а) навчальна: сформувати поняття "парна функція", "непарна функція" та її властивості; б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
Тип уроку: комбінований (вивчення та застосування нових знань, умінь та навичок).
Буквально з перших хвилин уроку було зрозуміло, що урок пройде на відмінно. Все чітко і ясно - так, як і повинно бути в математиці. Урок почався своєчасно. Основні завдання уроку були сформульовані вчителем чітко і зрозуміло, голосно. Такий початок вже налаштував учнів на плідну роботу.
Отже, щоб встановити правильність і усвідомленість засвоєних у минулому році знань, вчитель провела спочатку фронтальне опитування. Коли учень вагався з відповіддю, вона пропонувала іншим допомогти йому з формулюваннями, щось додати, висловити свою точку зору. Вчитель вміло допомагає і направляє хід думок учнів у потрібному напрямку.
Після теоретичного опитування та вивчення нового матеріалу перейшли до розв'язування завдань. Учні по черзі коментували приклади, а вчитель записував його на онлайн-дошці.Як на мене, такий прийом досить корисний, оскільки не лише вимагає від учня гарного знання теми, а й спрямований на розвиток математичного мовлення, спонукає учня говорити чітко, ясно і лаконічно. Інша частина класу має слідкувати за ходом розв'язання кожного завдання, встигати записувати у зошит і в разі необхідності корегувати помилки, виправляти якісь неточності. Таким чином учні за досить короткий час засвоювали вивчений матеріал. Позитивна емоційно-психологічна атмосфера, яку змогла створити на уроці вчителька, дозволила учням активно включитися в обговорення питань, не соромитися виражати свої думки, оскільки учням дуже приємно усвідомлювати, що їх думка значуща. Та ще вчителька використовувала QR-коди, для розв'язання деяких питань, зокрема в ігровій формі, для дітей це було дуже цікаво та корисно.
В кінці уроку вчителька дала дітям домашнє завдання.
Проведена вчителем рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, і, що саме головне, переважна більшість їх була задоволена своєю роботою на уроці. А це говорить про те, що вчителю вдалося досягти цілей уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар